Gyakran feltett kérdések


  • Miért nem látom az új rendszerben a régi mappáimat?

    Ha már korábban is használt AnonyMail postafiókot, és nem találja a korábbi mappáit, akkor belépés után kattintson az Egyéni Beállítások menüpontra, majd a Mappák fülön, a mappa neve mellett a feliratkozás oszlopban található jelölőnégyzetet ki kell választania. Ezután az E-mail menüpont alatt a Mappák oszlopban megjelennek a régi mappák és benne megtalálhatóak a régi levelek.

  • Miért nem érkeznek meg a leveleim?

    Amennyiben levelezőprogramot használ számítógépén (akár POP3 vagy IMAP protokollal), ellenőrizze a levelezőprogramban a postafiókhoz tartozó beállításokat. A kiszolgáló (szerver) neve anonymail.hu, a felhasználó neve a teljes e-mail cím! A kimenő levelek kiszolgálója az internetelérést szolgáltató cég által megadott szerver.

  • A rendszer csak levél fogadására vagy küldésére is képes?

    A felhasználók vagy a webes felületről küldhetnek levelet vagy saját Internet elérés szolgáltatójukon keresztül. SMTP hosztként (kimenő/outgoing levelek/mail) csak a saját Internet szolgáltatójuk SMTP szerverét adhatják meg, ezt a szervert nem. A postafiók levelei letölthetők POP vagy IMAP kliens segítségével (SSL titkosítással is), pl. MS Outlook Express, MS Outlook, Mozilla Thunderbird stb. segítségével.

  • Van már másik ingyenes postafiókom, miért válasszam mégis ezt?

    Ha nem reklámmentes szolgáltatást vesz igénybe, akkor itt nem kell tartania tőle, hogy reklámokat küldünk címére, reklámokat biggyesztünk leveleihez, adatait reklámcélra átadjuk.

    Nyújtunk IMAP szolgáltatást, támogatjuk az SSL/TLS titkosítást, 10 GB-os postafiókméretet támogatunk. Igyekszünk hatékonyan védekezni spamüzenetek ellen, ugyanakkor igyekszünk elkerülni, hogy nem spamüzeneteket rendszerünk spamként kezeljen.

    Felhasználóink adatait gondosan kezeljük, mindent megteszünk a lehető legnagyobb biztonsági szint elérése érdekében. Postafiókot csak abban az esetben törlünk, ha legalább 90 napig nem lépett be oda. A már törölt címeket legalább egy évig nem engedjük újra regisztrálni, elkerülendő, hogy az új felhasználó kapja meg a régi felhasználó címére érkező leveleket. Ezt könnyen megtehetjük, hiszen bőséges mennyiségű domain áll rendelkezésre új címekre.

    Számos domain közül választhat, így könnyű jól használható e-mail címet választani. Sok levelezőrendszerben már igen sok név foglalt, míg itt könnyű tetszetős, megfelelő nevet találni. Pl. egy Kovács József nevű felhasználó legtöbb ismert levelezőrendszerben már nem választhatja a kovacs@, jozsef@ kezdetű címeket, de nálunk még könnyű találni domaineket, melyek alá ilyen címek még szabadon jegyezhetők.

    Nyitottak vagyunk felhasználóink véleményére, javaslaira, igyekszünk megbízható és funkcionálisan megfelelő szolgáltatást nyújtani, rendszerünket folyamatosan fejlesztjük.

  • Miért kell regisztrációkor kódot és számjegyeket is begépelni?

    Regisztráció során karaktereket kell felismerni, illetve betűkkel írt számokat számjegyként megadni (ezek ún. captcha-k). Ezek robotok általi regisztárciók kiszűrésére alkalmazott technológiák.

    Mindezek mellett más technológiákat is alkalmazunk robotok általi regisztrációk kivédésére, ezek együttesen szolgálják, hogy lehetőleg csak valós felhasználók regisztrálhassanak rendszerünkben. Természetesen kézzel is lehet rosszindulatú vagy illegális célú regisztrációt elkövetni, ezek ellen a captcha-k nem védenek, ezek ellen más eljárásokat alkalmazunk, illetve az észlelt visszaélések ellen fellépünk.

  • Miért kell bonyolult jelszót alkalmaznom?

    Egyszerű jelszavakat mások, illetve robotok kitalálhatják. Számos felhasználó veszti el hozzáférését és leveleit, illetve nevében mások küldenek leveleket (spam üzeneteket vagy rosszindulatú leveleket), mert nem vigyázott gondosan jelszavára vagy nem megfelelő jelszót választott.

  • Mit tegyek, ha elfelejtettem jelszavamat?

    Ha adott meg biztonsági e-mail címet a regisztráció során, a főoldalon található "Elfelejtette jelszavát?" menüpontra kattintva új jelszót kérhet. Itt azt az e-mail címet kell megadni, aminek a jelszavát elfeljtette, a rendszer pedig az alternatív e-mail címre küldi el a jelszómódosításhoz szükséges tudnivalókat. Amennyiben 24 órán belül nem aktivál új jelszót, rendszerünk automatikusan törli a jelszómódosító kérelmet.

    Ha biztonsági e-mail címet nem, de olyan azonosítót megadott, amivel egyértelműen igazolni tudja személyazonosságát, akkor ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat kérésével:
    - ha személyi igazolványszámot adott meg, azt bemutathatja irodánkban,
    - visszahívást kérhet az azonosítóként megadott telefonszámon,
    - vagy ha a postafiók jelszavától különböző jelszót/kódot adott meg, annak segítségével is igazolhatja jogosultságát.

    Ha sem biztonsági e-mail címet, sem egyéb azonosításra szolgáló adatot nem adott meg, vagy a megadott e-mail címen sem tud már levelet fogadni, akkor sajnos nem tud többé hozzáférni postafiókjához. A nem használt postafiók 90 nap után törlésre kerül, majd további 1 év zárolás után lehet újra regisztrálni. Ezért kérjük, nagyon vigyázzon jelszavára, és javasoljuk, hogy adjon meg biztonsági e-mail címet (amelyet másik jelszóval használjon).

  • Mit tegyek, ha elfelejtettem alternatív e-mail címet vagy azonosítót megadni, vagy megadott adataim megváltoztak?

    A regisztrációkor megadott adatait bármikor módosíthatja a főoldalon található "Adatmódosítás" menüpontra kattintva. Itt először az e-mail címet és jelszót szükséges megadni, ezután tudja módosítani nevét, azonosítóját, telefonszámát vagy biztonsági e-mail címét.

  • Ha nem kötelező regisztrációkor megadni személyes adataimat, akkor mire jó ilyen adatok megadása?

    Azonosításra szolgálhatnak. Elfeljett jelszó esetére későbbi fejlesztések során még más visszaállító eljárásokat vezetünk be, ahol ilyen azonosítók még szerephez juthatnak. Alternatív e-mail cím alkalmas sürgős, más tájékoztatások küldésére, például visszaélések, problémák esetén a Szolgáltató tájékoztatást küldhet ilyen címre.